11 Mart 2010 Perşembe

Kırmızı Beyaz Lale

Kırmızı Beyaz Lale

4 yorum:

Adsız dedi ki...

yalnızz iyi ki sen beni buldun da ben de seni bulabildim. bunlar ne güzel fotoğraflar böyle. Ftoğrafçı olma aşkıı uyandırdı bak yine :s bir fotoğraf makinem dahi yok ama işte böyle heveslendiriyosunuz hep beni.sonra hevesim kursağımda kalıyor tabi :s neyse yine lafı uzatmaya başladım.ben de senin takipçinim artık.çok BEĞENDİM

Şenay- Doğam dedi ki...

Fotoğrafçılıkla ilgili pratik bilgilere de yer verırsenız blogunuz da.. bu fotograflara bakarken nasıl mutlu oluyorsam..aynı sekılde olacagım soz :)) bızım gıbı acemıler ıcın bulunmaz nımet bu deneyımler :)

Müge Hüner dedi ki...

Şenaycığım;
Eşimi nasıl zorluyorum bu konuda bir bilsen :)
Ama pek nazlı, bana bile hiç bir şey anlatmıyor, "çekiyorum işte daha ne istiyorsun?" diyor :))
En ufak bir bilgi edinirsem, buradan sizlerle paylaşacağım, söz :)
Ayrıca sen acemi falan değilsin, bayılıyorum ben senin fotograf bloguna !
Öperim.

Şenay- Doğam dedi ki...

:) Müge'cim sen ne yapar eder eniştemi kandırırsın.. Erkeğin gönlüne ve fotoğraf bilgisine giden yol mideden geçermiş :)))

Ve Fotograflarımla ılgılı yorumun ıcın tesekkur ederımm cok mutlu oluyorum boyle seyler duyunca :))